onsdag 2 november 2016

Foto-dag! :)

Andra dagen - Processen

Idag har det varit en fotodag. Jag har varit ute i naturen med min systemkamera och fotat en massa. Det blev mest naturbilder här nära mig.

Man får en massa olika tankar när man är ute i naturen. Jag fick idéer om att fota naturens ting och gestalta något som identifierar mig, insåg sedan att det blir lite svårt. Jag har tankar att först fota en massa den här veckan och se om jag får några andra idéer som jag vill jobba vidare med. Jag tror att jag kommer att använda mig utav någon bild som jag sedan gör om och jobbar vidare med i fotoshop.

Jag kommer antagligen att fota mig själv utklädd i någon rolig dräkt eller peruk. Jag kommer att lägga upp fler bilder i slutet av veckan här på bloggen med de som jag blir mest nöjd med :)

                                         
                                          

                                              


                                              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar