tisdag 1 november 2016

Gestaltningsarbetet har börjat...


Gestaltningsarbete - Processen 


Idag var vi på introduktion inför gestaltningsarbetet som vi ska har nu framöver i 5 veckor. Jag känner mig lite lost just nu och vet inte riktigt hur jag ska börja. Jag tänker att de kommande dagarna kommer jag att vara ute i naturen och fota med min systemkamera mycket. Jag ska fota allt jag tycker är fint och jag blir inspirerad av. Jag kommer ladda upp de bilderna som jag blir mest nöjd med här på bloggen under veckan. 

Jag kommer kanske att ta inspiration från min hybrid-collage till att börja med, som igrågasätter de steorotyper som finns(mannligt/kvinnligt). Sedan kanske det blir något helt annat! Jag kommer varje dag att uppdatera bloggen och min process och de ideer som jag får under arbetets gång. 

1 kommentar: